Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
(8 5)  232 2222
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar žinote, kad mokyklas ir nuolatines studijas baigiantys jaunuoliai valstybės lėšomis yra apdrausti iki rugpjūčio 31 d., todėl jau turėtų domėtis savo tolesniu draudimu?




Apklausų rezultatai




Vilniaus TLK adresas

Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Vilniaus TLK (administracijos) darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Pacientai konsultacijas bei gydymo paslaugas gaus greičiau ir patogiau Atnaujinta 2020-06-10 (Archyvinė informacija)

Atnaujinant gydymo paslaugų teikimą, keičiama ir laikinai karantino metu galiojusi tvarka, kai šeimos gydytojai pacientus konsultacijoms registruodavo patys. Nuo šiol pas gydytojus specialistus pacientai, turėdami elektroninį siuntimą, galės užsiregistruoti patys. Ši tvarka galios visoms gydymo įstaigoms, kas suteiks galimybę patiems žmonėms pasirinkti, į kokią antrinio ar tretinio lygio gydymo įstaigą kreiptis, o šeimos gydytojams sumažins darbo krūvį paliekant daugiau laiko pacientų konsultavimui.

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) primena, kad atlaisvinus paslaugas registracijos pas gydytojus specialistus tvarką individualiai nusistatydavo kiekviena gydymo įstaiga, didžioji dalis iš jų nusimatė, kad pacientus gali registruoti tik šeimos gydytojai.

Tad nuo šiol žmogui susirgus, jis pirmiausia turės kreiptis į savo polikliniką ar šeimos gydytoją ir registruotis nuotolinei šeimos gydytojo komandos nario konsultacijai. Jei šeimos gydytojas nuspręs, kad pacientui reikia gydytojo specialisto konsultacijos, jis išrašys el. siuntimą. Pacientas, kaip minėta, pats išsirinks gydymo įstaigą ir joje užsiregistruos gydytojo specialisto konsultacijai. Jei pacientui bus sudėtinga registruotis pačiam, tai už jį galės padaryti ir šeimos gydytojas ar jo komandos narys.

Gydytojai specialistai taip pat pirmenybę teiks nuotolinėms paslaugoms – jei šeimos gydytojas nuspręs, kad jam reikia pasikonsultuoti su gydytoju specialistu, pacientui nereikės ilgai laukti šio specialisto konsultacijos, nes šeimos gydytojas nuotoliniu būdu gali pasikonsultuoti su gydytoju specialistu ir pagal jo rekomendacijas, jei reikia, koreguoti gydymą. Pacientams fiziškai atvykti pas gydytoją reikės tik tuomet, jei jam reikalingų paslaugų nebus galima suteikti nuotoliniu būdu ir reikės išsamesnio sveikatos būklės įvertinimo ar tyrimo.

Jei pacientas dėl lėtinių ligų yra stebimas gydytojo specialisto, jis taip pat galės gauti paslaugas nuotoliniu būdu, užsiregistravęs jį stebinčio gydytojo specialisto nuotolinei konsultacijai. Tai reiškia, kad jei pacientui, kaip ir prieš karantiną, nereikalingas el. siuntimas konsultacijai, tyrimams ar gydymui, t y. tiesioginiam kontaktui su gydytoju-specialistu, jam į gydymo įstaigą nereikės vykti – sergantysis su gydytoju-specialistu esamą sveikatos būklę aptars ir gydymą prasitęs nuotoliniu būdu.

Pacientai pas visus gydytojus galės registruotis telefono skambučiu, per e. sveikatos ar konkrečios gydymo įstaigos elektroninę registracijos sistemą.

Ši tvarka, nustatyta sveikatos pasaugos ministro-valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo Aurelijaus Verygos sprendimu, prisidės prie infekcijų kontrolės bei padės pacientams lengviau, greičiau ir patogiau gauti reikiamas sveikatos priežiūros paslaugas.

 

Visuomenės informavimo grupės (VIG) informacija

 


Ligonių kasos kviečia:

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5)  232 2222.


Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas