IS SVEIDRA posistemių nuorodas rasite adresu http://sveidra.vlk.lt/
- Kaip gauti VPN prisijungimus
Norint gauti prisijungimus prie VPN, reikia užpildyti prašymo formą ir siųsti ją elektroniniu paštu adresu: pagalba[@]vlk.lt. Išsiuntę teisingai užpildytą prašymą, per kelias darbo dienas į nurodytą el. paštą turėtumėte gauti VPN sertifikatus, VPN prisijungimo duomenis ir konfigūravimo instrukciją.
Jei praradote VPN prisijungimus, sertifikatus ar norite pakeisti už VPN atsakingą asmenį, turite siųsti laišką el. paštu pagalba[@]vlk.lt su Jūsų įstaigos pavadinimu, IS SVEIDRA id ir kita informacija (prarasti prisijungimai, VPN, keičiamas atsakingas asmuo ir t.t.).
Jei baigėsi Jūsų įstaigos VPN sertifikato galiojimo laikas, turite iš savo atsakingo už VPN asmens el. pašto siųsti laišką cert[@]vlk.lt nurodydami savo įstaigos pavadinimą, IS SVEIDRA id ir parašyti kad baigėsi sertifikato galiojimo laikas ir reikalingas galiojantis sertifikatas.
Pažymime, kad VPN naudojamas tik šifruoto tunelio tarp Jūsų įstaigos ir VLK sukūrimui, norint naudotis VLK informacinėmis sistemomis dar reikia turėti tų sistemų vartotojus su teisėmis.
- Kaip gauti galimybę prisijungti prie interneto posistemių
Norėdami prisijungti prie interneto posistemių arba gauti naujas teises, turite:
- užpildyti prašymą gauti / panaikinti prisijungimą prie internetinių posistemių
- vartotojai, neturintys prisijungimų, užpildo pasižadėjimą dėl duomenų apsaugos
- prašymus, kuriuose prašoma tik suteikti naujas teises jau esamiems vartotojams, galima siųsti faksu, el. paštu, paštu arba pristatyti į Vilniaus TLK; jei prašyme nurodoma sukurti naują vartotoją, į Vilniaus TLK reikia pristatyti pasižadėjimo dėl duomenų apsaugos originalą
- kontaktai dėl prašymų ir pasižadėjimų siuntimo:
el. paštas: pagalba[eta]vlk.lt (prašymai seniems vartotojams, kai nebereikalingas pasižadėjimas dėl duomenų saugos)
adresas: Ž. Liauksmino g. 6, LT-01101 Vilnius (prašymų ir pasižadėjimų originalai naujiems vartotojams) - iškilus klausimams dėl teisių suteikimo tvarkos kreipkitės į Vilniaus TLK Statistikos ir analizės skyrių telefonu (8 5) 210 0057
- Dėl prisijungimo prie IT pagalba tarnybos
Informuojame, kad Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) nuo 2012 m. dėl visų VLK valdomų ir tvarkomų informacinių sistemų sutrikimų, pasiūlymų, pageidavimų, nusiskundimų ir kt. vartotojai turi kreiptis naudodamiesi VLK IT ir IS pagalbos tarnybos programine įranga, prieinama adresu http://itpagalba.vlk.lt. Prisijungimo duomenys ir instrukcija vartotojams, kurie pateikė savo kontaktinius duomenis pagal ankstesnį prašymą, išsiųsti elektroniniu paštu. Vartotojus, kurie dar neturi prisijungimo duomenų, prašome siųsti prašymą elektroniniu paštu adresu itpagalba@vlk.lt. nurodant atstovaujamą įstaigą ir savo susisiekimo duomenis. Gavusi tokius prašymus, VLK pateiks instrukcijas ir prisijungimo duomenis.
Prašome įsidėmėti, kad ši sistema, kaip ir dauguma kitų VLK informacinių sistemų, pasiekiama tik prisijungus per VPN prie VLK kompiuterinio tinklo. Jeigu nėra galimybės užregistruoti norimo kreipinio naudojantis minėta programine įranga, prašome jį registruoti el. paštu siunčiant laišką adresu itpagalba@vlk.lt, tačiau šiems kreipiniams bus suteikiamas žemiausias prioritetas, išskyrus atvejus, kai kreipinys registruojamas dėl to, kad nepavyksta prisijungti prie minėtos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
Visi kreipiniai, registruoti sistemoje, yra valdomi. Elektroniniu paštu vartotojai gaus pranešimus apie kreipinių sprendimo eigos pasikeitimus, be to, prisijungusieji prie sistemos, galės matyti savo užregistruotų kreipinių sprendimo eigą.