Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar žinote, kad nuolatinės studijų formos studentai, išvykstantys studijuoti į ES ar Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybes, yra draudžiami PSD valstybės lėšomis ir neturi deklaruoti savo išvykimo?


Apklausų rezultatai


Gyventojus konsultuojame
Telefonu:
8 700 88 888 (skambinant iš užsienio +370 5 236 4114)
(8 5) 212 0000

El. p. info@vlk.lt

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriuose

Mus rasite
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map


Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Įstaigos darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Ką naudingo galima sužinoti internete apie sveikatą? (video) Atnaujinta 2018-04-30

Kreipiatės į įvairias institucijas, kad darbuotojai patikrintų, ar esate draustas privalomuoju sveikatos draudimu? Laukiate eilėse, kad užsisakytumėte Europos sveikatos draudimo kortelę (ESDK)? Skambinate į gydymo įstaigas, norėdami sužinoti, kurioje iš jų yra trumpiausia eilė pas gydytoją specialistą? To tikrai nebereikia daryti – visas šias ir dar daugiau paslaugų Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) yra perkėlusi į elektroninę erdvę. Taigi daugelį su jūsų sveikata susijusių naudingų dalykų galite sužinoti tiesiog vienu mygtuko paspaudimu, nė neišeidami iš namų.



VLK Informacinių technologijų departamento direktorius Aurimas Baliukevičiaus teigimu, naudotis elektroninėmis paslaugomis yra patogu ir paprasta. Gyventojams nereikia vykti į ligonių kasą ar gydymo įstaigą ir stovėti eilėse ar skambinti telefonu, kad gautų jiems reikiamą informaciją. Žmogus gali tiesiog būdamas namuose internetu prisijungti prie VLK tinklalapio www.vlk.lt ir skiltyje „Gyventojams" pasirinkęs nuorodą „Ką naudingo galima sužinoti internete apie sveikatą?", pasinaudoti jį dominančiomis elektroninėmis paslaugomis.

Šiuo metu VLK teikia 5 internetu pasiekiamas paslaugas:

„Elektroninės paslaugos yra naudingos abiem pusėms – ir gyventojams, ir pačiai įstaigai. Tokiu būdu taupomi ligonių kasų resursai, dirbama efektyviau, nes specialistai gali spręsti kitus gyventojams rūpimus klausimus. O žmonėms yra patogu ir paprasta naudotis paslaugomis, juolab, kad jos yra pasiekiamos iš bet kur, kur yra kompiuteris. Be to, teikdami elektronines paslaugas, skatiname gyventojus, kad jie, būdami sveikatos sistemos dalimi, kuo daugiau žinotų apie savo sveikatą, apie savo teises ir galimybes, ir jomis naudotųsi", – pabrėžia A. Baliukevičius.

Pasak jo, ateityje VLK į elektroninę erdvę perkels ir dar daugiau žmonėms naudingų paslaugų. Artimiausiu metu planuojama sukurti galimybę pacientams patiems pasitikrinti savo vietą dantų protezavimo eilėje. Taip pat siekiama, kad gyventojai ne tik galėtų ESDK užsakyti internetu, bet ir gautų kortelę paštu, taigi žmonėms nereikėtų vykti į teritorinę ligonių kasą jos atsiimti.




Kontaktai žiniasklaidai:
Rimantas Zagrebajev
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Ryšių su visuomene skyriaus vedėjas
Tel. (8 5) 236 4105
El. paštas rimantas.zagrebajev@vlk.lt

Valstybinės ligonių kasos prie SAM informacija

Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas