Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
(8 5)  232 2222
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar operatyviai gaunate atsakymus į paklausimus, reikiamą informaciją ar pagalbą, kai kreipiatės į Vilniaus TLK?


Apklausų rezultatai




Vilniaus TLK adresas
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map


Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Vilniaus TLK darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Kaip gauti galimybę prisijungti prie internetinių posistemių Atnaujinta 2018-12-17

Norėdami gauti galimybę prisijungti arba naujas teises prie internetinių posistemių, turite:

  • užpildyti prašymą gauti / panaikinti prisijungimą prie internetinių posistemių
  • vartotojai, neturintys prisijungimų, užpildo pasižadėjimą dėl duomenų apsaugos
  • prašymus, kuriuose prašoma tik suteikti naujas teises jau esamiems vartotojams, galima siųsti faksu, paštu arba pristatyti į Vilniaus TLK. Jei prašyme nurodoma sukurti naują vartotoją, į Vilniaus TLK reikia pristatyti pasižadėjimo dėl duomenų apsaugos originalą.
  • Kontaktai prašymų ir pasižadėjimų siuntimui:
    el. paštas: pagalba[eta]vlk.lt (prašymai seniems vartotojams kai nebereikalingas pasižadėjimas dėl duomenų saugos)
    adresas: Ž. Liauksmino g. 6, LT-01101 Vilnius (prašymų ir pasižadėjimų originalai naujiems vartotojams)
  • Iškilus klausimams dėl teisių suteikimo tvarkos kreipkitės į Vilniaus TLK Informatikos skyrių telefonu (8 5)  210 0057

Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas